Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

BINE ATI VENIT PE ACESTA PAGINA!

Poate aici veţi regăsi un strop de linişte sau un loc unde v-ar place să zăboviţi în clipa de taină!

luni, 12 noiembrie 2012


ECOUL NAŞTERII MELE


Sunt un copil al cuvântului,
născut pe braţele plânsului,
botezat de ţipăt,
crescut din rădăcinile lumii,
înecat în apa botezului,
de unde mă-ntorc
strigând mereu
în ecoul naşterii mele.


URSITOARELE


De la naştere am fost înfăşată
într-o pânză ţesută din lacrimi,
ursită să plătesc poliţa,
pe care Natura – sora Soartei –
mi-a scris numele.
Ursitoarele mi-au lepădat în leagăn
lacrimi peste lacrimi
din care să-mi fac coliere-mătănii,
să nu mă plictisesc
când va veni adevărata durere.


MAI DAŢI-MI LACRIMI !


Daţi-mi lacrimi
să pot plânge sufletul meu
mort de milenii…
Daţi-mi lacrimi !
să pot spăla păcatele omenirii
şi-ale pământului… ce ne-ndură…
Daţi-mi lacrimi
să mă pot aduna din ele
în cristale de mir,
răscolind deşerturi
începute şi sfârşite
în inima unui Crist !


MĂ DOARE… ACEASTĂ DURERE


Mă doare cuvântul tău
din vorba abia şoptită
sau poate amintită!
Mă doare şi zâmbetul tău
cules din poamele tristeţii…
Mă doare!  şi iar mă doare
acestă dimineaţă,
în care mă trezesc singură,
fiindu-mi alături.
Şi… mă doare…!
mă doare depărtarea gândului tău,
gândului tău de aproape!
Mă doare… şi iar mă doare…
această toamnă... cum mă dor
toate dimineţile fără de soare!
cum mă dor... toate ploile dezmăţate
cernute din poeme ascunse.


LASĂ-ŢI MAMĂ…


Lasă-ţi, mamă, sânii goi
să mai pot bea
laptele crud al liniştii !
Lasă-ţi mamă sânii goi
să curgă laptele
dulce şi curat... să curgă...!
să mă pot sătura de inocenţă !

BLESTEM CU MÂNA-NTINSĂ


Să nu-ţi deschidă nimeni uşa!
Să nu-ţi pătrundă soarele în casă!
Să fii zidit în piatră funerară
şi dus în crânguri fără vară!
Îngheţul să-ţi cuprindă braţul
ce mi-a atins obrazul cu minciună!
Blestem cu mâna-ntinsă şi lipită
de crucea pe care te-ai născut
în zorii dimineţii mele!


OSTILITATE


Am fost un ieri
în drumul tău de mâine
smuls din scorbura vântului,
păşind în urma zborului mâine,
totdeauna ostil în iluzia vieţii,
în care ghilotina auzului îmi picură
veşnicia-n coloşi.








Niciun comentariu: