Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

BINE ATI VENIT PE ACESTA PAGINA!

Poate aici veţi regăsi un strop de linişte sau un loc unde v-ar place să zăboviţi în clipa de taină!

marți, 4 decembrie 2012

HOTAR ILUZORIU



















FOC DE TABĂRĂ


Am adunat
din toate pădurile
vreascurile amintirilor...
Focul ardea!
Tăcerile cântau!
Destinul se odihnea
şi se-ncălzea lângă ora fântânilor...
poate râdea!
Ochi-mi străpungeau întunericul
şi priveau liniştiţi
cum fumegă cuvintele
şi cum... din când în când,
scânteile
îmi ardeau mâinile sufletului.




CINE SUNT?


Nu voi şti niciodată cine sunt
atât timp cât memoria mea
este  mormântul
nenumătatelor mele întoarceri.
 ...dar ştiu că voi renaşte în fiece zi...
fără a şti unde mă va duce destinul!

HOTAR ILUZORIU


Pentru a mă putea întoarce,
fie şi aşternută  în ceasul mut
al toamnelor,
voi rămâne în ceaţa ploii
dusă de vânt,
ca o pasăre mută
cu aripi despărţite
de propriile-i zboruri,
dintre lumile şi luminile nevăzute,
unde mi-am pierdut hotarele.

UNDEVA... ÎN MEMORIA PLOII


            din ceaţa trupului meu
se contopesc gene de foc
în aurore sângerii,
din care sufletul renaşte
ca un miracol orb al vieţii.
Undeva...
în memoria trecătoare a ploii
eu am lăsat un semn de recunoaştere.


copyro: Viorela Codreanu Tiron

Niciun comentariu: