Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

BINE ATI VENIT PE ACESTA PAGINA!

Poate aici veţi regăsi un strop de linişte sau un loc unde v-ar place să zăboviţi în clipa de taină!

duminică, 9 decembrie 2012




















 PRUNCUL SINGURĂTĂŢII

Legăn şi acum
pruncul singurătăţii...
Îl hrănesc în neştire
cu lapte-de-lacrimi,
cu rouă-de-stele,
chiar dacă ştiu
că-mi secătuieşte inima,
şi-mi frînge mîinile cu greutatea lui;
chiar dacă ştiu
că-mi oboseşte
pînă şi gîndurile sterpe.
Legăn şi legăn ...
poate va adormi
măcar o clipă.




 CA  ŞI ATUNCI...

Şi-atunci... ca şi acum
mă aplec să culeg gîndurile de ieri,
să le pun la căpătîi flori
aşezate-n cununi...

Şi-acum... ca şi-atunci...
le găsesc numai în memoria vremii,
cu farmecul ofilirii din prima înflorire,
îngropate
în timpul ce trece prin mine.


 TĂCEREA GHIMPILOR

Tăcerea plină de ghimpi,
lină şi fierbinte,
se prelinge o dată cu lacrima oarbă
şi nenumăratele-i feţe
întipărite cu sfinţenie
în golul prăpastiei,
din care ţîşnesc
aninîndu-mă
de o stea,
de o rază,
de-un soare,
de-un mine
sau de-o altă tăcere.



 UNICA ORĂ A ZILEI

Cînd se întunecă devin cenuşie
mă dizolv în obscuritatea opacă
o dată cu gîndurile
 în această unică oră a zilei
plină de semnificaţii
ce-mi bate-n uşă:
e ora ispăşirii
mereu izbăvită
nicicînd ispăşită.



 CREDEAM

Credeam că nu se vor mai întoarce niciodată
înflăcărarea şi nerăbdarea tinereţei
dar tenebre miloase îmi ascundeau adevărul
ca să uit pentru o clipă
că în lumina scăzută a crepusculului
inima ta în ruină părea mai mare,
la fel şi ochii tăi
ale căror săgeţi îngheţate ucid.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Sub geamul tău îţi cânt în ceas de seară,
Când ochii-ti strălucesc ca mii de stele
Şi buzele-mi trimit mii de bezele,
Iar eu scot note tandre din chitară.

Cântecul meu vreau, să te-nvăluiască
Şi să trezească uitatul tău amor,
Înfierbântând trupul tău fremătător,
Pătimaş acum iar să mă iubească.

Să retrăim, iar dulcele paradis,
În braţe când trupul tău am să-l cuprind
Şi buzele le sărut ademenind.

Cu trupul tău fierbinte, fremătător,
Frenetic şi dornic de aprins amor,
Vei trezi la viaţă vechiul nostru vis…