Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

BINE ATI VENIT PE ACESTA PAGINA!

Poate aici veţi regăsi un strop de linişte sau un loc unde v-ar place să zăboviţi în clipa de taină!

joi, 17 ianuarie 2013



AŞTEPTÂND PRIMĂVARA


Îngăduie să crească o nouă taină
peste cuvintele semănate-n
ţărână!
Lasă iarna să le spulbere
în lumina-ngheţată
şi să le-ngroape
în înţelepciunea pământului,
aşteptând o primăvară
ce va să vină !?!?


CĂUTĂRI


Caut... şi nu ştiu ce caut !
caut un ciob din inima spartă 
de lacrimi,
un ram înflorit,
un ţărm fără talazuri,
o sărutare de vânt!
Caut fântâna sărutului
din răsăritul albastru
în respiraţia 
dintre tine şi mine…
Caut... şi nu ştiu ce caut,
dar… caut !


DESCÂNTEC


Eu sunt doar un vaier
şi-un cânt aiurit…
dar
ca pasărea am cântat,
ca iarba am crescut,
ca ploile m-am risipit
pe pământ nisipos,
ca soarele am luminat
pentru o inimă stearpă,
ca descântec m-am subţiat
în miresme de vară
aromindu-mă-n cântec de leagăn,
balsam pentru rănile tale.




Niciun comentariu: