Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

BINE ATI VENIT PE ACESTA PAGINA!

Poate aici veţi regăsi un strop de linişte sau un loc unde v-ar place să zăboviţi în clipa de taină!

joi, 17 ianuarie 2013




 Prea mult


Prea mult am fost plecată din mine
             şi-am stat cu braţe-ncrucişate!
Prea mult am aşteptat
cu mîna întinsă către vremuri!
şi am crezut
        că toate se vor împlini de la sine.
Prea mult lăsat-am şi natura să cugete
                                        în lipsa mea!
Şi cînd m-am hotărît să fac ceva
sălciile mele erau mult prea golaşe,
iar cîntul păsărilor se amestecase
cu zgomotul prăpăstiilor,
sîngele muzicii era supt de tăuni,
iar sufletul meu era strivit
                              sub copite de taur.
  
Dorinţă

Aş vrea să dorm
ca umbra de iubire să mă-atingă-n somn.
Aş vrea dorm ca să mai uit:
că nu a fost iubire
şi nu a fost nici somn.
Aş vrea s-adorm,
pe lacrimile tale,
ce sunt doar o părere de pace şi risipă.
Şi aş mai vrea...
o clipă doar 
să pot visa
pe creştetul pămîntului,
         pe creştetul cerului,
                pe sufletul tău.

Niciun comentariu: