Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

BINE ATI VENIT PE ACESTA PAGINA!

Poate aici veţi regăsi un strop de linişte sau un loc unde v-ar place să zăboviţi în clipa de taină!

marți, 28 mai 2013


TALISMANUL


Fă-mă talisman drumului tău,
brăţară pe inima ta poartă-mă!
Rug fă-mă arderilor tale,
blestem de dragoste să-ţi fiu
şi sfetnic în noaptea de veghe!


©Viorela Codreanu Tiron

Un comentariu:

Unknown spunea...

Viorela ești Îngerul meu! Ce vreau să zic cu asta? Că aș sta-n genunchi în fața ta, ți-aș pupa picioarele (de unde-ncep, până unde se termină), și-n felul ăsta aș îndrăzni să te rog să-mi îngădui să-ți citesc opera, și din nou te-aș pupa, să deprind și eu arta scrisului, după tine, și iarăși pupându-te să mi-o însușesc, să intru cu scris-cititul în religia iubirii, care e alta decât a minciunilor ortodoxiei și catolicismului, unde domină doar bărbații, când, de fapt, noi toți, inclusiv Dumnezeu-Tatăl, ca și Fiul, au (și am) fost zămisliți de femeie (că d-aia s-a și dat Hoțu-ăl bătrân drept Sfântul Duh, c-a păcălit-o pe Maria lui Iosif, iar amărâtul ăla de bătrân, a și crezut-o. Așadar, tu, Violeta, ești iubirea mea. Am zis-o, și-am și demonstrat-o... sper, prin cele scrise mai sus.
Pupici mulți, cu iertăciune, că i-am pus în altă lumină pe Tatăl și pe Fiul, cu care ne minte Biblia evreilor de la Constantin cel Mare încoace, să ne țină-n întuneric, când, noi, iată, avem de învățat de la tine cum stau lucrurile, și cât de bine stau...
George Ene, egalul lui Dumnezeul biblic (să-mi dovedească mie cineva că eu, ca și el, ca și noi toți, nu suntem dumnezei - ...identicii biblicului!)