Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

BINE ATI VENIT PE ACESTA PAGINA!

Poate aici veţi regăsi un strop de linişte sau un loc unde v-ar place să zăboviţi în clipa de taină!

miercuri, 18 septembrie 2013




Cum nu mă vezi?!
Eu sunt copacul din faţa casei tale,
ce-ţi bate la fereastră dimineaţa,
şi-adun pe crengile-mi bogate
doar triluri de privighetori,
să-ţi umple inima de cânt.
Nu-nchide geamul ! ! !
ai să opreşti
sărutul florilor-de-mai
s-ajungă pân-la tine!



Eu sunt
răspunzătoare pentru tot
pentru
faptă,
cuvânt,
vis şi dorinţă,
speranţă şi cânt!




Omule, de-atâtea ori ţi-am spus:
N-ai să găseşti niciodată adevărul!
Dar ţi-a plăcut să scormoneşti
până şi-n praf, şi-n morminte,
sperând că vei găsi pietre preţioase,
sau cine ştie – piatra filozofală(?)
De câte ori ţi-am spus:
nu privi adevărul în faţă
şi nu răscoli praful amintirilor!
Eu sunt tot ce-ai-fi-putut-să-fii,
şi Adevărul din urmă
rămâne cu Mine!

DESCHIDE OCHII

Cum nu mă vezi?!
Eu sunt copacul din faţa casei tale,
ce-ţi bate la fereastră dimineaţa,
şi-adun pe crengile-mi bogate
doar triluri de privighetori,
să-ţi umple inima de cânt.
Nu-nchide geamul ! ! !
ai să opreşti
sărutul florilor-de-mai
s-ajungă pân-la tine!

protejat copyright/Viorela Codreanu Tiron

Niciun comentariu: