Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

BINE ATI VENIT PE ACESTA PAGINA!

Poate aici veţi regăsi un strop de linişte sau un loc unde v-ar place să zăboviţi în clipa de taină!

sâmbătă, 6 decembrie 2014



NU SE MAI VEDE
(Lumânările pământului)


Lumânări din ceara tristeţii
ard în mâinile mele
şi pâlpâirea lor se pierde
prinsă-n păienjenişul vârtejului.
Iar sumedenie de alte tristeţi,
adunate-n clipa de taină,
mângâie chipul pământului
ce nu se mai vede.

UN GÂND, DE UNDE?


Cum se mai zbat
şi cum se mai înfurie gândurile
în universul lăuntric!
Şi-n toată această învălmăşeală
mă-ntreb: care dintre ele
îmi va tulbura până-ntr-atât auzul,
încât va reuşi să iasă la suprafaţă,
pentru a-mi reda libertatea şi pacea.


PRELUDIU DE PRIMĂVARĂ

Nu sunt decât
preludiul unei primăveri
uitat pe aleile toamnei.
Cântul, cuvântul şi lacrima
mi-au fost pietrele
pe care am călcat
aducându-mi aminte
de ceea-ce-va-să-vină...
sau poate c-a trecut fără să ştiu.
Dar ce ştiu eu? ce am rămas
numai preludiul unei primăveri
încremenite-n zăpadă?


Viorela Codreanu Tiron

Niciun comentariu: