Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

BINE ATI VENIT PE ACESTA PAGINA!

Poate aici veţi regăsi un strop de linişte sau un loc unde v-ar place să zăboviţi în clipa de taină!

joi, 29 ianuarie 2015

Poarta de la marginea zilei...


CUI ÎI PASĂ ?


Cui îi pasă de îngândurarea
şi tristeţea stelelor ce coboară în mine?
Cui îi pasă de sălciile ce mă plâng,
de râul ce se aruncă în lac,
unde pluteşte umbra mea
mână în mână cu imaginea ei în apă?
Cui îi pasă de cerul fierbinte
cu suviţe cărunte
rămas de la norii ce nu mai suportă albastrul?
Atâtea  întrebări îmi rămân...
la care universul răspunde
mereu cu marea lui muţenie!


CUI SĂ STRIG?


Ce rost să mai strig timpului,
acestei lumi inerte şi surde?
când nu mai pot găsi
lacrima din ochii timpului
iar sufletul lumii...
s-a stins în aduceri-aminte.


URSITOARELE


De la naştere am fost înfăşată
într-o pânză ţesută din lacrimi,
ursită să plătesc poliţa,
pe care Natura – sora Soartei –
mi-a scris numele.
Ursitoarele mi-au lepădat în leagăn
lacrimi peste lacrimi
din care să-mi fac coliere-mătănii,
să nu mă plictisesc
când va veni adevărata durere.


TIMPUL MEU


Timpul meu unic,
aparte de celelalte timpuri,
s-a scurs atât de încet
pe lângă mine,
încât nu mai ştiu
de l-am avut,
de-a fost cu-adevărat al meu
sau nu a fost decât
iluzia unui timp,
răstălmăcit de doamna Vreme.

Niciun comentariu: