Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

BINE ATI VENIT PE ACESTA PAGINA!

Poate aici veţi regăsi un strop de linişte sau un loc unde v-ar place să zăboviţi în clipa de taină!

sâmbătă, 19 septembrie 2015


AMINTIND DE UN VIS


Pentru cine au tras clopotele
şi orologiile au oprit timpul
făcând inima tainic să bată
între două mătănii,
atunci când milenii veneau…
atunci când milenii plecau…
„Bun venit dragoste !“ – mi-ai spus
în ecoul plecării
amintind de un vis
în prag de uitare.


DAR CUM SĂ MĂ DESPRIND?


În clipa înfiorată de frică
un gol  imens, dureros
se rostogoleşte înaintea mea,
se prăbuşeşte
şi pluteşte în mine!
Să renunţ? Să lupt?!
Să urc-coborând
dincolo de lume?...
Dar cum să mă desprind 
din această renunţare la mine?
şi cum să mă alătur elanului
ce trece pe lângă mine?... când
numai dragostea
poate goni înaintea soarelui
şi roteşte vârtelniţa anotimpurilor?!


Niciun comentariu: