Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

BINE ATI VENIT PE ACESTA PAGINA!

Poate aici veţi regăsi un strop de linişte sau un loc unde v-ar place să zăboviţi în clipa de taină!

duminică, 22 noiembrie 2015






Quante volte?

Quante volte ho spiato i tuoi
sogni nei miei?
e ho visto l’ombra dell’illusione
negli arabeschi astrali
quando le onde lambivano le mie gambe?!
Quante volte ho bruciato alle porte del mare
ricordi-smarriti-fiori-di-sogno-avvizziti
in silenti echi
e tranquille-angosce
disfatte nell’alveo del sonno dall’insonnia ?!


DE CÂTE ORI?

De câte ori am pândit visele tale
în visele mele?
şi am văzut umbra iluziei
în arabescuri stelare
când valurile-mi sărutau picioarele?!
De câte ori am ars la porţile mării
amintiri-rătăcite -  flori-de-vis-ofilite
în tăcute ecouri
şi liniştite-nelinişti
sfărmate-n albia somnului de nesomn?!


 SENTO ANCORA…

Sento ancora il vibrato
del verso dell’usignolo recluso
scatenato come bufera
sopra le mie pianure distese
dove canta ancora
la gioia - del duolo
e lo strazio.

MAI AUD ŞI-ACUM...

Mai aud şi-acum vuietul
din cântecul privighetorii întemniţate          
dezlănţuit ca o vijelie
asupra câmpiilor mele întinse
unde mai cântă
bucuria-durerii
şi jalea.



TANTO, MA TANTO

Tanto, ma tanto amai
e tanto, ma tanto guardai
il ricordo dell’amore,
che gli occhi piansero addolorati –
addolorati fino a disgregarsi.
E tra tutti questi granelli di polve
che copre il verde primaverile,
ti guarderanno sempre quegli occhi…
che il soriso della morte suggellò una volta.
E il mio cuore
ballerà su tutto questo universo
perchè saprà
che dalla polve che ne sarà
potrà sorriderti come ad un estraneo.


ATÂT DE MULT

Atât de mult am iubit
şi-atât de mult am privit
amintirea iubirii,
încât ochii au început să doară -
să doară până la descompunere.
Şi dintre toate aceste fire de praf 
ce acoperă verdele primăverii       
te vor privi mereu ochii  aceia...
pe care surâsul morţii i-a închis cândva.
Şi inima mea
va dansa peste tot acest univers
pentru că va şti
că din pulberea ce va fi
îţi va putea zâmbi ca unui străin.

copyright: Viorela Codreanu Tiron /trad. Geo Vasile





Niciun comentariu: