Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

BINE ATI VENIT PE ACESTA PAGINA!

Poate aici veţi regăsi un strop de linişte sau un loc unde v-ar place să zăboviţi în clipa de taină!

miercuri, 6 ianuarie 2016


NEPUTINŢĂ

Doamne,
m-ai aşezat la începutul unui drum
atât de lung, atât de greu !
Şi-n drum mi-ai semănat tot lumânări aprinse
în locul copacilor verzi
ce-aveau să-mi ţină de umbră,
să nu mă ardă năvalnicul soare de viaţă.
Lumânările mi-au luminat drumul
                       în noaptea eclipsei totale,
dar lacrimile-iernii mi-au ars mâinile
                         ce voiau să-mbrăţişeze
flacăra albă şi blândă.


ÎNDURĂ-TE, DOAMNE !


Îndură-te, Doamne, şi dă-mi :
dă-mi adierea zefirului
din patima naşterii mele
şi leagănul vieţii din zarea luminii !
Dă-mi cupa iubirii
s-o vărs peste lume,
balsam să se aştearnă pe suflete !
Şi-nvaţă-mă, Doamne !
să înţeleg muzica
din strunele curcubeului,
ca liniştită s-adorm în braţele Tale
şi rugă să fiu peste noapte.

Protejat copyright/ Viorela Codreanu Tiron




Niciun comentariu: