Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

BINE ATI VENIT PE ACESTA PAGINA!

Poate aici veţi regăsi un strop de linişte sau un loc unde v-ar place să zăboviţi în clipa de taină!

duminică, 10 aprilie 2016


POATE AŞA...(?)

Sunt năvala şi mângâierea valurilor
ce mor în nisipul fierbinte.
Sunt zvonul sirenelor
ce vine de prea departe de tine.
De ce ţi-e frică să atingi această mare
ce se sfarmă în fiece clipă de maluri
pentru a pleca mai departe?

Prinde măcar acest val!
ce vine spre tine...
Poate aşa… vei reuşi 
să înţelegi o fărâmă 
din marea ce sunt...?



ÎNFLORIRE

Vreau să pot privi!!!
cum sufletul tău se deschide
şi un sentiment bun şi drept
se strecoară în inima ta,
învăluind-o pe-a mea
               cu acelaşi parfum.


FATIDICA ORĂ

Mi-au albit amintirile
de-atâta aşteptare!
în visele ce au pierdut
din frumuseţea cireşelor coapte
şi se ofilesc în pajişti pustiite
de vreme, şi, poate, prea devreme.
Credeam că păcălesc timpul
ascunzându-mă în amintiri
dar ora - ora bate mai departe...
nestingherită de trecerea anilor mei
căci ea - ea e ORA !!!


FIRUL APEI

Toţi ajungem în ţara ce se întinde
până la graniţele nemărginirii;
acolo..., unde firul apei 
pătrunde
în pădurea fermecată, 
izbindu-se 
de colţii ascuţiţi
ai pietrei din valea-blestemată,
unde ne-am întemniţat amintirile.


EŞTI...

Eşti lama de cuţit
care înjunghie,
taie,
scrijelează
şi-odată întoarsă spre soare
te arde!


 TĂCERE ETERNĂ

Unde sunt simţirea şi adevărul?
În jurul meu e doar tăcere:
tăcerea eternă
a feţelor
şi a naturii în sine,
prinsă în gheara fricii de neprevăzut
de tentaculele metamorfozei,
închise în inima pământului,
cu eterna sfâşiere a pierderii.


© imagine - Immersion de Deb Kirkeeide, pictoriţă americană.
©versuri: Viorela Codreanu Tiron


Niciun comentariu: